niedziela, 10 lutego 2013

Prolog.


Człowiek - istota prymitywna. Narodzony by umrzeć. Żyje, by skończyć szkołę, założyć rodzinę, pracować. Nic ciekawego. Wiecznie zajęty z głową pełną milionów myśli. Ciągle się gdzieś śpieszy. Nie dostrzega piękna otaczającego go świata. Zwyczajnie nie zauważa wielu rzeczy. Nawet nie wyobrażasz sobie jak wspaniale jest założyć na uszy słuchawki i wyjść na spacer. Nabrać świeżego powietrza do płuc. Nie wiesz, jak wspaniale jest poobserwować ludzi. Widzieć w ich oczach szczęście, smutek, rozpacz... Wydaję mi się, że nie jestem zwykłym człowiekiem. Być może jestem aniołem, który zapomniał jak się lata? Możliwe.

Ludzie są prości. Bardzo łatwo wmówić im cokolwiek. Bardzo łatwo można sprawić, by uwierzyli w coś bezsensownego. Na przykład? Larry Stylinson. Ludzie naiwni wierzą, że łączy ich tylko przyjaźń. Są też inni, którzy widzą pomiędzy nimi miłość. Larry Shippers. "Anioły miłości". Jestem jedną z nich. Udowodnię, że są razem. Pokażę to światu. Pokażę to wszystkim naiwnym ludziom.

"Nazywają nas Larry Stylinson, bo jesteśmy bardzo blisko." ~Harry Styles.

Jako Shipperka przed oczami mam tylko tweet'a "Larry is the biggest load of bullshit..." w głowie tylko "I'd marry you, Harry." a w oczach łzy. Nie ważne ile będę musiała poświęcić. Dowiodę tej miłości. 

Prawda jest taka, że połowa ludzi, która mnie pozna będzie uważała mnie za legendę, ponieważ odważyłam się pokazać światu tę miłość. Druga połowa będzie uważała, że niepotrzebnie wpieprzam się w czyjeś sprawy. (kooocham Was!) Bywa. Nie przejmuję się opinią innych. 

"Bądź sobą, bo jesteś zajebisty!" ~Ktoś na tyle inteligenty, że zapomniał się podpisać.

Btw. Warto odpowiedzieć sobie na pewne pytanie...
Czy gdyby okazało się, że Harry i Louis są razem zostałabym Directioner?
Wszystko zależy od poziomu tolerancji, wychowania, wykrztałcenia. Każdy człowiek jest inny. Jeden całe życie utrzymuje się ze zbierania puszek a jest naprawdę wspaniałym człowiekiem, ponieważ szanuje innych a drugi po prostu miał szczęście i teraz śpi na pieniądzach a w wolnym czasie hejtuje rówieśników, którym nie powodzi się tak, jak jemu. O czym to ja... Czy ten blog nie miał być o Larry'm? Odbiegam od tematu, kurwa mać. 

"Larry to dla mnie definicja prawdziwej miłości, która zaczęła się w 2010 roku i trwa nadal, ukrywana przed światem." ~Margaa Styles.

Dokładnie. Ale... Ukrywana? Czy Wy nie widzicie tych wszystkich gestów? Tych spojrzeń? Tych uśmiechów? A może po prostu nie chcecie ich widzieć? 

I pomyśleć, że to wszystko zaczęło się od słów "Oops!" i "Hi!"... Moment, mam chwilową wątpliwość czy to opowiadanie ma sens. Jestem żałosna...

Tak czy inaczej sprawię, że wszyscy ludzie uwierzą w tę miłość. Mam taką nadzieję...


______________________
omfg, kto dał mi dostęp do internetu?!


9 komentarzy:

  1. zapowiada sie bardzo ciekawie, dawaj następny! ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. prolog megaa ciekawy, czekam na 1 rozdział ♥♥♥
    ~~Pati~~

    OdpowiedzUsuń
  3. zaczyna się bardzo ciekawie, czekam na 1 rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  4. :d
    ZAPOWIADA SIĘ CIEKAWIE :D:D
    fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wchodząc tu nie spodziewałam się, że prolog będzie aż tak dobry, zresztą co ja pisze jest lepszy niż dobry, to po prostu CUDO ;) jeszcze nie czytałam opowiadania, w którym to tak wszystko jest opisane, ale to bardzo dobrze, że Twoje opowiadanie będzie inne, lepsze od wszystkich i noo niecierpliwie czekam na następny ;)
    @JustCarolineXO

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem Larry Shipper i czekam tylko na ten dzień w którym się ujawnią. Nie rozumiem osób, które mówią "że to tylko dla żartów" lub "oni są tylko przyjaciółmi". Ludzie? Na serio tego nie widzicie? Między nimi coś jest... te wszystkie "przypadki".. jakoś ich za dużo. Czekam na pierwszy rozdział! :) Życzę weny i mam nadzieję, że dzięki tej stronie i temu opowiadaniu wiele osób zrozumie, że Louis i Harry kryją się przed światem. Szybciutko dodawaj!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podobał! x <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada sie baaardzo ciekawie.Z pewnością będę czytać. Czekam na rozdział. <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny *.* Masz talent do pisania ;3 Czekam na kolejny rozdział ♥

    OdpowiedzUsuń